Холодильні вітрини для молочної продукції – ДОВІРЯЙМО ПРОФЕСІОНАЛАМ
СПІВПРАЦЯ ВИРОБНИКІВ №1
Молочні вироби – це товари, які потребують особливих умов зберігання, адже належать до швидкопсувних продуктів. Тому традиційно для викладання молочних товарів у супермаркетах і магазинах використовують спеціальні торговельні холодильні вітрини.
Професійне холодильне обладнання здатне не тільки підтримати оптимальний температурний режим для збереження усіх вихідних характеристик продукту, але й прорекламувати його. Завдяки грамотному розташуванню товарів, правильному товарному сусідству з врахування усіх правил мерчендайзингу, можна продемонструвати покупцеві молочні продукти у вигідному світлі та посприяти їх швидкому придбанню.
Про те, як правильно зберігати молочні продукти та на що звертати увагу при виборі холодильного обладнання для закладу торгівлі в умовах великого вибору моделей і виробників холодильних вітрин на ринку, розповідає топменеджер компанії «Юка-Інвест», керівник відділу збуту Україна Сергій ДОВГАНЮК.
Правильно обрана вітрина є запорукою успішної роботи продуктового ритейлу.
Практично, кожен підприємець хоче придбати якісне, функціональне холодильне обладнання за прийнятною ціною.
При виборі холодильної вітрини слід звертати увагу не лише на технічні характеристики та ціну, але й на її виробника, його досвід, знання ринку, професіоналізм, уміння врахувати усі вимоги замовника, та інженерну пропозицію щодо сучасних тенденцій забезпечення безпеки збереження харчових продуктів.
Компанія «Юка-Інвест» для зберігання продуктів харчування, у тому числі молочних, пропонує використовувати холодильні вітрини спеціальної конфігурації, які помітно вирізняються з-поміж інших своїм витонченим дизайном.
КРИТЕРІЇ ВИБОРУ
Характерною особливістю вітрин є точні технічні характеристики, які зможуть забезпечити правильне зберігання товару. Адже навіть невелика похибка температурного режиму може призвести до практично миттєвого псування молочних виробів. Усі молочні продукти повинні знаходитися під впливом стабільної температури, характерної для певного виду. Невідповідність температурним режимам, які зазначив виробник, згубно впливає на їх якість відтак терміни реалізації. Занадто низькі або високі показники руйнують структуру виробу, а відтак продукт псується.
Підсумовуючи можна стверджувати, що якщо власник магазину, чи супермаркету прагне торгувати протермінованою продукцією, мінімізувати повернення, закуповувати значно більшу кількість продукту, то вибір професійного холодильного обладнання постає вкрай серйозно.
ПРО КОМПАНІЮ
«ЮКА-Інвест» – це професійні консультації та допомога у виборі холодильного обладнання, його доставка і встановлення, гарантія та обслуговування. Фахівці компанії знають усі особливості холодильних вітрин та морозильних скринь для продуктів харчування та оперативно допоможуть підібрати модель, порадять колір і варіант брендування, який буде оптимальним для вашого бізнесу та стане запорукою його надійності й прибутковості.
ТЕМПЕРАТУРНІ РЕЖИМИ
Як відомо, умови зберігання молочної продукції безпосередньо впливають на тривалість терміну їх придатності. Для кожного типу продукту рекомендується підібрати оптимальну температуру зберігання, зазвичай це режим від 0° до +7°C. Наприклад, молоко рекомендують зберігати при +4…+8°C, сири – близько +10°C, а вершкове масло – від -10°C до +6°C. Враховуйте, чи відповідає режим роботи холодильної вітрини правилам зберігання тієї продукції, яку ви плануєте в ній зберігати. Крім того, варто уточнити, чи є можливість регулювання параметрів.
ГАБАРИТИ
Замовнику слід особливу увагу приділити габаритам холодильної камери. Широкі вітрини для молочної продукції дозволяють розмістити більшу кількість товарів, поліпшити викладку, розширити асортимент. Але в магазинах малого формату недоцільно встановлювати великі холодильні установки. Тому у невеликих торгових закладах фахівці ТМ JUKA пропонують встановлювати компактні вітрини, які оптимізують площу торгової точки й забезпечують хороший доступ до продукції. До того ж невеликі вітрини споживають менше електроенергії та простіші у монтажі.
Варто відзначити й такий тип обладнання як морозильні бонети. Цей універсальний тип холодильного обладнання відкриває нові можливості для ритейлу з невеликою площею для демонстрації та реалізації як охолоджених, так і заморожених продуктів. Основною перевагою такої установки є два окремі відсіки, які працюють на незалежних контурах охолодження за допомогою двох компресорів. Також слід зазначити низькі інвестиційні та експлуатаційні витрати, індикацію температури на центральній панелі, й екологічно нешкідливий холодоагент.
Ще одним із найбільш вдалих рішень у лінійці холодильного обладнання є морозильні скрині-бонети великої місткості (острівна лінія) на базі моделі М800, які ідеально підійдуть для облаштування магазинів. Це інноваційне морозильне обладнання з округлими формами та великим експозиційним об’ємом, яке можна укомплектувати функцією автоматичного відтавання гарячим газом та електронним контролером.
У складі модельного ряду є прямі й торцеві модулі, що дозволяє індивідуально підійти до процесу розміщення у торговому залі, а можливість укомплектувати суперструктурою дозволить ефективно збільшити торгову площу під продаж супутніх товарів.
ДИЗАЙН І ПІДСВІТКА
Спеціалісти компанії «ЮКА-Інвест» радять також звертати увагу на дизайн і підсвітку вітрини, оскільки її візуальне оформлення суттєво впливає на дизайн та інтер’єр всього торгового приміщення. Крім того, воно суттєво збільшує продажі, підсилюючи привабливість товару, вирішуючи завдання мерчандайзингу та товарного сусідства.
Усі холодильні вітрини оснащенні світлодіодними енергоощадними LED-лампами. Вони якнайкраще підсвічують продукцію, а це особливо працює на презентацію сирів, м’ясних виробів, молочних продуктів, десертів тощо. («Fresh-meet» – рожева м’ясна підсвітка, жовта – сири та кондитерські вироби, а біла – наче софіти для молочної продукції).
Пам’ятаймо, що саме професіонали можуть надати консультацію по обладнанню, яке підсилить розвиток бізнесу та стимулюватиме попит споживачів