Київхліб – провідний гравець на ринку заморожених виробів | Харчові Технології
Попит на ринку заморожених виробів
“Останніх три роки вітчизняний ринок заморожених хлібобулочних виробів стрімко розвивається. Адже має багато бізнес-моделей та варіацій співпраці з клієнтом. Наразі наш основний напрямок – це постачання готових заморожених виробів на експорт. Для цього проєкту були розроблені спеціальні рецептури, які, по-перше, задовольняють потреби наших споживачів, по-друге – зберігають усі поживні властивості хліба після всіх логістичних та операційних процесів.
Асортимент представлений як традиційними українськими виробами, так і сучасними багатокомпонентними хлібами.”
Лілія Комарова, директор з маркетингу Компанії Київхліб:
Заморожений виріб – погляд споживача
Кінцевий споживач, у звичайному процесі закупівель, може й не знати, що хліб, який він взяв з полиці – був до цього заморожений. Сектор заморожених хлібів – це, насамперед гарно організований B2B бізнес. Це розв’язання питання коротких строків придатності, щоденної логістики та роботи з широким асортиментом.
Тому, ринок заморожених хлібобулочних виробів – це частка ринку звичайного хліба, тільки доопрацьованого до належного етапу.
Робота з асортиментом у цьому секторі – це окремий процес зі своїми правилами
Технологи використовують спеціальні рецептури, а бренд менеджер відстежує весь шлях до кінцевого споживача. Усі нюанси логістики та технологічного процесу допікання повинні бути враховані. Частина відповідальності, звісно ж, лежить на B2B партнерах, які повинні чітко та послідовно працювати з продуктом. У нашому департаменті є спеціальний технолог, якій відповідає за навчання наших партнерів. Він розробляє інструкції та презентує всі особливості процесу, допомагає у будь-яких технологічних питаннях.
Логотип компанії “Київхліб”
Співпраця з ЮКА-Інвест (бренд JUKA)
Якщо ми говоримо про виробництво і реалізацію заморожених хлібобулочних виробів, то на цьому етапі важливе значення мають морозильні та холодильні камери. Тому ми довірились найкращим у цій справі – компанії ЮКА-Інвест, обладнанню бренду JUKA.
Широкий асортимент обладнання, гнучка маркетингова політика, надійна та перевірена часом якість продукції, вивчення потреб замовника, брендування холодильних вітрин, що вирішує іміджеве завдання,– ось якості, завдяки яким ми й обрали компанію-постачальника для зберігання нашої продукції.
Крім того, як маркетолог можу підтвердити, що використання площі холодильників для просування бренду – це без сумніву раціональна ідея і допомагає підвищити попиту на товар. Крім того, ми дбаємо і про організацію ефективного викладання товару, грамотне зонування – є великою запорукою успіху. Тільки комплекс цих активностей може привести до лідерських позицій будь-якого бренду.
Джерело: Київхліб – провідний гравець на ринку заморожених виробів | ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ